28 de maio de 2007

PAULO SZOT EM LE PORTRAIT DE MANON, NO LICEU DE BARCELONA

" Desprès del desencís de saber que dues de les estrelles prèviament anunciades, el baríton Dwayne Croft i la mezzo Marina Domasxenko, no vindrien, sorpresa agradabilíssima pels dos substituts. El jove baríton brasiler Paulo Szot, posseeix una veu ample, bonica, amb projecció i un acurat francès. M’agradaria veure’l en un altre rol on ens podés demostrar més coses, doncs aquest Des Grieux no te gaires possibilitats. "

5 comentários:

Anônimo disse...

Hola José Carlos:
No tengo ningún inconveniente en que utilices la información que publico diariamente en mi blog http://ximo.wordpress.com, pero me gustaria que citaras la procedencia de esta información, en tu blog.
A disposición
Ximo

José Carlos Neves Lopes disse...

Desculpe-me Ximo, na pressa, acabei me esquecendo. Já retifiquei. Obrigado

Anônimo disse...

OK José Carlos, muchas gracias.
Mi blog está escrito en catalán, que es mi idioma materno, pero ahora colocaré un traductor al español, para que podáis entender un poco más mis posts.
Me gustaria que me comentaras algunas cosas de este barítono que me ha gustado mucho. En el vídeo que he colgado en mi blog cantando Carmen, no está tan bien como en su actuación en el Liceu con Le Portrait de Manon.
Obrigado

José Carlos Neves Lopes disse...

Olá Ximo, já comentei no seu blog.
Abs.
José Carlos

Anônimo disse...

Hola José Carlos:
También en la última función de Le Portrait de Manon (sábado 2 de junio) Paulo Szot obtuvo un gran éxito.

Thomas Hampson: The famous baritone and his love for Franz Schubert

00:00 ​ Franz Schubert: Erlkönig (excerpt) 05:49 ​ Franz Schubert: Der Wanderer an den Mond (excerpt) 07:54 ​ Franz Schubert: Der Sänger ...